08 Oktober 2013

Selamat Pengantin Baru Hanum & Hazwan

Salam....

Cuti dah berakhirrr semalam.....sampai kl jam 2.30..jam 3.30 kuar rumah balik g servis kereta wira.....balik jam 6...kepenatan yg. amat...isnin depan ni nak cuti ke x....dok berlegar² dalam fikiran.....penat pun belum hilang...tp best kenduri dapat kumpul beramai².....sementara tu....aku tunjuk dulu la......sebahagian gambar......yg sempat di ambil majlis kenduri hanum...sepupu ku...

xsangka....mertuanya adalah bekas guruku masa aku darjah 3...sekolah rendah...aku terkezuttttt...tgk²..ustazah aku dah jadi sebahagian dari saudara juga...mcm jejak kasih pulak.....setelah lama xberjumpa.......btw...aku tunjuk gambar pengenalan dulu..


 






Selamat Pengantin Baru buat Hanum dan Hazwan.....

Tiada ulasan:

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015