26 November 2013

Happy Birthday Ayyil

Salam..

Today..26 Nov 11..Hari Lahir Ayyil yg ke - 2...Ayyil dan papa nya dekat²...papanya 22 Nov...time kursus hari tu...elok je aku berkursus program sampai tgh malam..xpayah nak kunci jam dan bangun semata nak wish..happy birthday...kik...kik.kik...sebab aku jenis tido awal...kalau lebih jam 12.00 pagi  maknanya mata ni akan segar sampai sudah x boleh tido....tapi kalau weekend....automatik mata ni tido lambat...biasanya saudara mara belah husband selalu kata aku ni mcm cikgu...tido awal.....tapi....pagi...sebelum subuh pun boleh bangun..sebab dah biasa terjaga bangun tido..bangun tido tgh malam...alah bisa tegal biasa...dulu..masa aku tgh menggila terjebak candycrush,.....semata terjaga..boleh aku sambung main....giler betul...kalau bangun buat solat sunat  tu....bagus la jugak...tapi skrg dah pencen...kdg² je....yg dulu dah kat bawah² dah pintas pun level...xpe...xpe....silakan....malu rasanya dengan Iyyan...sebab dia sound..."mama ni....game ni pun nak main...

Permata Hatiku..Ayyil

2 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

Happy Birthday AYyil..Semoga menjadi anak yang soleh dan bijak dunia akhirat..Amin

AisNy berkata...

hehehe... teman pun main game jugak :)

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015