26 Julai 2014

Balik Kampung..ho ho ho Balik Kampung

Salam..
sambil2 tunggu sahur sempat update...ngantuk sgt2....semlm bertolak jam 10 mlm singgah ambil brg dgn kwn d Damansara Perdana..Jem karak highway...2 jam....biasa dari plaza tol gombak satu jam setengah normal perjalanan dh sampai r n r temerloh..tp ni musim raya..kira ok la 2 jam xmasuk2 LPT..

Dalam perjalanan hebat2 pemandu...Bas ekpress pun sama laju dgn aku....aku pulak seriau...siap bg lampu suh ke tepi...dan yg baru aku tahu..kereta Myvi ni hebat dan laju ....pick up yg cukup bertenaga...

Apa taknya.....lajuu berdesupp...ada juga pemandu berhemah...masuk je jln jerangau - jabor selepas exit Cheneh... Jalan Kebangsaan...memotong xingat.. sekali 2- 3 kereta....aku pulak dlm hati berdoa xputus2....

Pada pemandu2..hati2 la memandu...jgn kerana kelalaian kita..org lain merana..tips untuk korang..if nk isi petrol kereta..bagi yg nak ke pantai timur...isi la petrol BHP selepas tol gombak...aku selamat isi situ...petronas karak dan semua r n r beraturrr pnjnggg gileerr....kalau sanggup tunggu xde hal...

Ok...memandangkan update guna hp...tangan ketar2 ambil gmbr..so kualiti pic yg ada ini saja la...aku sebenarnya xpndai sgt lg update hp..nama je guna hp canggih..xpe...belajar2....

Ok..nk mkn sahur...

1 ulasan:

AisNy berkata...

Balik beraya kat mana tahun nie? Teman ambil cuti awal. Tahun nie, giliran beraya di kampung isteri. So, ke pantai timur lah nampak gayanya.

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015