26 Oktober 2014

Terima kasih kawan...

Salam..

Ptg ahad ni hujan...best pulak dapat duduk rumah santai2... harap esok masih cuti...tapi esok dah bekerja..... huhuhuhu..nak cuti..sila ambil cuti sendiri....hehhehhee...tapi esok aku ke melaka sehingga rabu... debor juga... sebab aku ni suka bekerja dengan orang biasa2.... yg xde protokol....kalau nak kena ikut protokol..benda yg boleh buat..jd xboleh..sebabnya nak semua perfect...jadinya aku panik tetiba ada yg tidak kena.....dah la..tan sri...datuk seri...ahli suruhanjaya..pegawai 48 ke atas hadir mesyuarat tu...so selepas  28hb......baru rasa tenang..ni 1st time bahagian aku handle...selepas ni setiap bulan kena handle...sebelum ni bahagian lain uruskan dan selepas penstrukturan semula bahagian aku kena ambil alih...ramai juga kawan2 aku bertukar disebabkan diarahkan kerana gred jawatan ditukar...sedih...aku pun xtahu mcm mana sehingga december ni...

Semalam..aku jumpa kawan lama....sorry pada zayadi..3 kali miss call xjawab...last week mmg minggu sibuk...ayah mertua aku datang rumah pun..aku balik jam 9 mlm dari opis...kemudian friday pun aku lambat sedikit..aku xdapat sembang sangat....sabtu aku jumpa zayadi...zayadi keje di bawah mindef kat sarawak...dia kawan baik satu opis azmi husband kawan aku su masa hkl..dulu masa g sarawak, aku jumpa zayadi ni..tiap kali datang semenanjung..mmg dia ni bawak buah tangan...sampaikan aku rasa  bersalah...dia nak datang xbagitau..alih2....dia bawak mcm2....aku segan la..ikan terubuk la..kek lapis sarawak la...tiap kali call....dah ada kl... sekurangnya aku bagi kerepok lekor ke..baru la sistem barter ..hehheheh

Kebetulan azmi outstation australia, aku pun dengan su g jumpa dengan zayadi...nak ambil barang2...ajak anak su sekali teman...husband aku nak temankan ayah mertua aku pulak ada hal...zayadi nak ke kuantan pulak pagi ahad..ptg sabtu aku ada kelas...nak x nak..pagi sabtu aku kena juga jumpa zayadi dengan su.. 

Otw pegi tu ada accident kat mrr2...aku janji by 10.30 jumpa kat ukay perdana..dah terlambat...nak buat mcm mana..aku g ambil su dulu..kemudian g jumpa kat restoran Mek kat ukay perdana ... makan mee celup...sebab aku kenyang.. xhabis...tapi sedap ....next aku g ukay perdana..aku nak rasa lagi..

Btw terima kasih banyak2 zayadi....family zayadi ni baikkkk sangat2...isterinya....pun...dah lama xjumpa...asyik tanya..bila nak turun sarawak....InsyaAllah... nanti kitaorg plan trip ke sarawak...mula2 aku jumpa dia..aku takut...hahahhahha....mcm taiko....tapi sebenarnya....baikkkkk ...dalam hati ada taman...


okey la..aku nak g umah k.yan pulak ni...dah balik haji..dia pun msg aku...datang la..datang la...alhamdulillah..ngeeeee......pssttt..aida..kita ni dah lama janji..xjumpa2......hahahhaha...tunggu aida bersalin....akak datang visit aida k....


3 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

Alahai akak ..samalah jugak..bilalah nak jumpa ni kan..hihihi..padahal bukan jauh pn..tgkla nanti aida free tak kemana, aida pegi rumah akak minum teh ye..hehe..sebab kekadang tunggu masa husband free memang susah..so better pergi dengan anak-anak je..hehe

eMMe berkata...

amboi..byk nye gelang dia..rantai dia.. tokey gelang/rantai ke , baru pasan cincin dia... mangai..hahaha...

AisNy berkata...

Perggghh... banyaknya benggal... tak berat ke???

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015