03 September 2013

2 D ( Dnars & Dove )

Salam....
hari ni sejukkk gilerrr air con....ke aku yg. xtahan sejuk? ke lepas hujan? ke cuaca mendung? banyak sangat persoalan....dah tahu xtahan sejuk ....pakai la blazer...stokin tebal² ke....ni..xnak...biar je la...konon tahan la sangat..pastu membebel....hehehhehe...

Btw...hari ni aku nak bercerita pasal penjagaan peribadi...muka dan rambut...harus lah kan..sebab aku baru bertukar kepada 2D......apa itu 2D...hehehhe Dnars dan Dove..sebelum ni aku pakai tabita...2x gak la....tabita mmg elok...tgk pada org...ada duit lebih boleh je teruskan...tapi aku nak buat penjimatan....so..memandangkan ex opismate ku Wan Syaila adalah agen Dnars..nun jauh di Perlis...aku tetap la mencuba...sebabnya..dulu aku tahu kulit dia mcm mana...then..bila dia pos gambar kat FB...harus la aku jeless...sebab dia dah la muda dari aku....lepas tu..lagi bertambah muda dan cun bila memakainya.....so aku harus lah mencuba....harganyaa.....murah la bagi aku...kurang RM90 dapat full trial set...aku nak cuba gak la....

ni set normal/jeragat..RM59.90 ..toner collagen kena beli asing..

ada 2 sabun..1 cream mlm..1 cream siang..sabun boleh d potong²..lg penjimatan

kalau ada sapa² kat area perlis...boleh la contact Wan Syaila...012-5284347..dia boleh COD terus..tgk rupa penjual mcm mana..so boleh la buat perbandingan..hehhehe..

Untuk penjagaan rambut....selepas bersalin Ayyil...rambut aku banyak giler gugur..sekali sikat....kecut perut aku...aku nak pegi ke..company yg boleh bagi rambut lebat tu..xmampu..lagipun banyak lagi cara lain.....aku dah cuba banyak syampu....pun xjalan..ikutkan nak cuba je..cara tradisional..amik daun bunga raya dengan lidah buaya...tapi daun bunga raya tu la....xkan nak petik kat taman²..di putrajaya ni....aku cuba cara seterusnya...aku tukar syampu kepada syampu Dove..tapi aku xbeli terus..aku guna sample je dulu...

Husband aku dapat banyak sangat sample...dia mcm tahu je...wife dia punya masalah....so....aku pun try la...dan alhamdulillah la....kurang gugur....lepas ni konfem aku dengan syampu ni dah..lagipun...kalau benda tu baik...apa salahnya...kita mencuba..mungkin org. lain xsama....kan aku promote bagus²..sekali org xpuas hati....kena juga aku dipersalahkan....

ni sample baki yg. ada lagi....mujur ada sample ni..3x guna berbaloi tgk hasil

Yg. ni xsusah pun...berlambak jual kat kedai....stok sentiasa ada....kik..kik..kik...btw aku nak menyelit sama...nak maklumkan..sapa² area Putrajaya yg nak kerepok lekor....asli mmg asli dari terengganu....fresh bawa dari terengganu..boleh email to amni_adam@yahoo.com...contact no: 019-3300694...boleh COD terus....


Tiada ulasan:

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015