05 Mac 2014

Karavan Tani 4U

Salam...

Sekarang musim panas sangat²..mandi air sejuk pun rasa macam mandi guna heater....btw jap lagi nak kuar g klinik precint 8....nak g hantar ayah aku cuci kaki..appoinment jam 3 petang...so..lunch time aku duk opis..siapkan keje...tapi ngantuk pulak...acaner tu....huhuhuhhuhu...

Ok...just to inform...sesiapa yg rasa nak datang membeli barang² basah .sayur² ..makanan...ada program Karavan Tani 4 U...Program ini ada seperti tertera di banner di bawah...kalau korang datang..tetiba xde...salah minggu la tu...hari khamis..minggu ke -2 dan ke - 4 saja....hehehhee


Harga barangan akan dipaparkan...so xperlu risau...sekiranya rasa nak g beli pasar borong pun xpe...mcm aku suka beli pasar borong..walau busuk²...aku ok..xde hal......hehehhe....tapi ada orang xsuka.....so boleh la datang sini...memeriahkan...orang awam xde masalah..mcm orang keje parcel c..tgk time....jgn turun waktu opis..xpakai pas..pakai baju batik...


Jualan Ikan..ayam pun ada...mmmm..apesal pulak asyik aku ambil gambar banner ni je ....aku segan sebenarnya..bila aku nak ambil gambar..orang mcm pandang aku semacam....hahahhahaa...orang sibuk membeli aku sibuk bergambar...ingat datang tapak ekspo ke....kik....kik...

Bersama Izati...dia pandai posing..

Ok la...gambar sendiri pulak...kat belakang tu...tempat ikan....tu penuh orang....hari khamis kan hari batik....
So...aku x beli apa pun...aku pusing lawat tapak dulu....hehehhe..kalau ada terlalu tu..ada tersinggah ke putrajaya ke...datang saja......



3 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

wahh murah-murah jugak kan kak..tapi kalau aida nak pergi,memang tak la kot..hehee..sebab dari Puchong ke Pasar Borong lagi dekat kan..kikik..

lieyalatif berkata...

wow serius menarik! lieya baru tau nih....tapi lieya pun mcm norey suke gi pasar borong..wajib pergi tiap weekend hihihi...tapi minggu ni dah pegi awal, ari ni pagi tadi mintak hubby pi pasar borong jap ngan balaji beli barang dapur...en hubby tgk cuti ni leh laaa esok2 dah masuk keje balik kene laa bersesak2 time weekend gi pasar huhuhuhu

AisNy berkata...

Kalau tak ramai pengunjung, rugi la peniaga tu...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015