19 Mei 2014

Happy Birthday Rizqin..

Salam..

Selamat bertugas....cepat sungguh isnin..hehehehhee...hari sabtu lepas g bangi....sambut birthday rizqin..tiba masa, iyyan xnak pg...nak  segala permintaan dia dipenuhi...last week juga aku plan dengan husband g tgk wayang citer spiderman....nak bawak dia keluar jalan²..banyak juga syarat dia....umur 6 tahun..bukan main lagi...akhirnya..aku g dating berdua je dengan husband kat ioi mall...balik..aku pulak bercerita pasal spiderman..padahal aku x pegi tgk pun...saja nak bakar dia....sebab memang plan nak tgk bersama dia....dia marah xhabis².....citer spiderman tu xbest la.....padahal simple je....aku minta dia pakai jeans baru je...aku beli seluar jeans baik harga murah atau mahal...dia nak pakai yg buruk dan lusuh la jugak..yg dia minat pakai...sampaikan semuanya diberikan kepada ayyil....dia pulak bagi syarat nak pakai jeans lusuh...baru nak ikut.....dah 2x dia buat gitu...so...xpegi la dia....tgk citer spiderman xpegi..birthday rizqin pun xpegi...aku bawak ayyil je...

bersama mummy rizqin..
So..bertiga la kami..temanya Upin Ipin...memang meriah la....sebaya dengan ayyil...rizqin..gambar makanan pun aku xambil..

xdapat tgk citer spiderman...adik pakai baju spiderman pun jadi la....ayyil ni senang lagi...tapi sekali merajuk..ada ipad ditangan dia...dilempar...hp pun dilempar....adessss...sampai rosak.....dah ada angin juga ni...mcm² ragam la ..kadang dia merajuk sebab nak aku buatkan susu..lambat sikit...bila susu siap..dia boleh jawab xnak...sebab lambat..padahal lambat  5 minit je....kadang aku xlayan...aku letak tepi dia....aku pun lari jauh...bila intai..ambil jugak akhirnya...

Lepas tu..terus balik Puchong..sebab xcukup korum..xbest juga ..huhuhuhu

4 ulasan:

norhidana berkata...

anak bujang dh pandai majuk2 yek.... bdk2 kadang saja nk kite bg perhatian lbh kt dia... itu yg bt perangai

lieyalatif berkata...

tu laa..budak2 ni ade jek peel die kan...kdg2 geram tgk...mcm dayyan la dulu penah baling ipad...tapi die berani buat sekali jek laaa...mak die titik tangan die sekali haa pastu serik dah nak baling2 heheheeheh..kemain lagi, kite cari duit kemain susah, die senang2 nak campak barang.....nasib lee mak mcm singa lapar kan haahahhah

AisNy berkata...

hehehehe... boboi kuat merajuk ker...

NrlAidaHml berkata...

Ragam anak ni macam2 kan kak..kena ada kesabaran yang tinggi..kalau tak kita pon hilang sabar..heheh..haih bilelah boleh jumpa ni..anak2 mesti seronok kalau dapat jumpa sekali..tapi tema birthday ni memnag meriah..mesti makanan pon sesedap..hehehe

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015