15 Mei 2014

Sembang Kosong....

Salam....

Wahhhh...bzzzz sangat la kononn..kalah PM....kik...kik..kik...sebenarnya..banyak citer....sekali harung.....
Nak balik 1 Mei hari tu... road tax kereta mati....nasib insuran dah renew...so...pagi 1 Mei tu..ke Parcel D la dulu..guna kiosk...nasib ada kiosk....sekarang semuanya senang..kalau x...nak kena tunggu hari bekerja ....so..ke putrajaya la....hari cuti...senang nak g sana..parking tepi Blok D4 x silap....kat lobi ada kiosk tu....nak guna kemudahan ni...syaratnya dah renew insuran..baru boleh.....kalau x...xdapat.....xsampai 2 minit terus dapat road tax.....jam 3 petang baru balik Trg....

Bila kat kampung....memang sibuk..xcukup rest..dengan cuaca yang panasss sangatt.....Hari Isnin 5 Mei balik....6 Mei aku ke Kedah....aku jarang sangat g kedah..selalunya sampai Penang....bila ke sana..sibuk juga.....tanpa rehat....so...balik 8hb tu...aku mula demam.....biasanya aku tahan je...konon kuat la...last² jam 11.30 malam..aku ajak suami hantar g klinik...bila dah check semua..doktor bagi mc...suh rehat ....tapi kan aku degil...lepas telan ubat...aku rasa kuat.....pagi tu aku g keje juga...cemerlang la sangat....sebab aku ke pejabat..sebab aku nak jumpa kawan²...lama x jumpa....sampaikan husband aku bengang..dah dapat mc...rehat je la....psikologi..jumpa kawan lain sikit.....hahahha.....tapi aku balik awal....jam 3.30 petang..aku nak balik before semua orang kuar opis......balik sampai rumah je...elok aku terus baring....xlarat.....kalau keluar...ok...rasa sihat...rasa gagah.....

Nasib dah ok....hehehhee.....tgk citer dan berita semasa.....panas sungguh pasal politik kat trg....ish...ish..nasib x jadi prk....aku pengundi parlimen Dungun DUN Sura..walau IC alamat puchong..aku tetap x tukar..husband aku je la puchong.....dalam group Wasap... ....rancakk sungguhhh...xberhenti²....aku baca je la......meriahhh sangattt..sampai jemm msg masuk....sampaikan ada left group...

ni sumber dari FB kawan aku...dia dah tahu apa berlaku..sebab status ni masa panas...kemudian benar kata²nya..aku baca..aku senyum sampai telinga...no komen

"Lautan biru kembali tenang setelah dibadai taufan..
Para nelayan turun ke laut spt bese..
Juragan yg ugut nok terjun laut dr botnye tlh kmbali memukat spt biase..
Cume 2 tekong bot hanyut..
Dijangka kmbali ke botnye dlm mase trdekat...
X pcaye.?tunggu la...
Umpan ayer kurik..
X mkn bodo la..ha3.........

 

1 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

Akak..rinduu..nasib baik akak dah sihat ..Alhamdulillah..memang travel sungguh kan..Akak..nanti wasap aida guna no 0132886041 ye ..no lama dah tak guna..huhuhuh..

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015