07 April 2015

Terlajakkk confident

Salam...
Alhamdulillah hari ni hari kemurahan rezeki...bos belanja...hehehhe..biasanya bila bos ajak...mmg aku tolak...tapi dah berkali²....akhirnya aku setuju..g lunch kat PJH...ayam kampung....sedappp sangat...dah org belanja....lagi la bertambah sedap....keh..keh....keh..keh...

Memandangkan bos pun jmpa kawan²..aku & the geng..duduk meja berasingan...gosip masing²....dalam jam 1.45..aku terus g parking....aku dengar kawan aku cakap..En. Imran tgh borak lagi...nampak dari jauh..dalam 4 orang mcm tu..aku ni antara nampak x nampak...boleh pulak g lambai²..konon bagi signal....xpe...xpe...lepak dulu...kitaorg tunggu kat kereta...

Dalam..5 minit mcm tu..En. Imran datang..suh tunggu..katanya..tunggu sekejap...suh duduk dulu  tgk view tasik...bila masuk balik...aku nampak....alamakkkkk...tadi org yg aku lambai tu bukan En. Imran....geng² dah gelak...sakan...aku silap org....huhuhuhuhu...maluuuunyaa aii.......moral of the story....next time....pastikan dulu orgnya sahih baru lambai²...hahahhaha...terlajak confident sangatt....

Kisah tambahan nak cover malu td..huhuhuh...dulu aku pernah citer ayyil suka kucing...malah iyyan pernah request nak bela pet la...aku je xnak layan...rupanya..ayyil sejak sakit² ni...kena elakkan dari kucing....aku rasa boleh nak bela kucing...caranya...

Kalau ada lagi ipad ni berfungsi....rasanya ni la kucing peneman ayyil....hehehhee...suka benar dia..


Xde yang original..yg dalam ipad pun jadi la ayyil...sekarang ni..tgk aksi kucing thru youtube pulak... ok la kan...kira mengembirakan hati anak ...hehehehe...

4 ulasan:

norhidana berkata...

hehheheh kak.... itulah over conpident sgt pastu terslh lak kui3...

kucing virtual pun ok lah kan ayyil kn

NrlAidaHml berkata...

Hehhe..comellah akak ni..confident sangat..kiki..takpe..nasib baik org tu buat tak tau je kan..Ayyil..suruh Mama beli kucing real satu..ada kawan..

lieyalatif berkata...

aiyooo kak segannyer haahahahaah...lieya ni kaki rabun risau gak selalu jadi gitu tu...so better buat tak tau jek...tu ramai cop sombong..sebenarnye daku ni rabuh heheeheheh....

senang kan..bela ajek kucing online...busyuk2 taik pun tarak...

AisNy berkata...

huhuhuhu... teman pun... sekarang nie dok jaga kampung virtual... :)

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015