06 Ogos 2015

Ketenangan

Salam...
Start hari selasa..aku dah siapkan nak update..masuk gambar..xboleh....aku upload fb dulu kemudian nak transfer ..pun xboleh....selasa ada jamuan raya...banyak kot gambar tu..pun xboleh...sabar  je aku...

Esok ada jamuan raya bahagian pulak...bz sana sini..aku pun dah lupa....hari ni menulis la...sambil bw blog kawan²..aku nak bertenang sikit hari ni..Putrajaya pun dingin kan ..hujan pagi ni..walau hakikatnya ada kepanasan sejak dua menjak ni...

Hidup ni..penuh dugaan dan cabaran...kadang Allah berikan kita dugaan supaya untuk menahan hati kita dari perasaan marah ..kadang Allah bagi kita kesenangan dan segalanya...ada ketikanya samada kita hanyut dibuai ataupun terleka... tapi harus kita ingat..semua ini pinjaman..

 
"Wahai Tuhan kami! Berikanlah rahmat kepada kami dari sisi-Mu dan sempurnakanlah bagi kami petunjuk yang lurus dalam urusan kami".

4 ulasan:

eMMe berkata...

Assalam Norey, aa'ah Putrajaya hujan pagi ni.. sejuk.. tenang.. damai...
Bos pun cool je ari ni, heeee~

AisNy berkata...

Macam nak hujan jer...

lieyalatif berkata...

lieya suek kalo hujan hari2...tapi baju tak kering tu leceh hahaahah...tapi doa2 mmg tiap malam biar le hujan...sedap jek tdo sejuk natural tak yah on ekon hihihihi

NrlAidaHml berkata...

Sangat tenang..aida pun banyak nak upload gambar nmi..banyak dah terperam..huhuhu

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015