17 Julai 2013

Kisahnya Bermula Dengan Pergola Style

Salam...dah rabu dah hari ni..cepat jerr...lagi dua hari my special friend nak bertugas di Putrajaya..lepas ni transfer to Sepang..dekat sikit dengan rumahnya...happy kemainnnn dia...ye dok NB...tahniah..tahniah..hadiah berganda...rezeki di bulan Ramadhan..sekejap jer la kita berkenalan...tapi friendship forever kan kan kan....

Btw ..aku dulu² mmg suka menulis...dulu ada subjek sastera kat sekolah..xtahu sekarang ni mcm mana kaedahnya...so...aku suka jer..baca blog orang...suka duka..kongsi cerita..ilmu..maklumat...tp aku xterfikir pun nak create..sebabnya aku kekangan masa..baca ada pulak....hahahha...aku minat tengok orang yang ada semangat nak berjaya..berusaha...sabar menempuh dugaan....akhirnyaaa berjaya....jadi mcm sumber inspirasi la.....muda² ada yag berjaya....yg ambil langkah berhenti kerja...berusaha sendiri...bagi aku..orang semangat seperti ini memanggg harusss di pujiii.....yang bermula dari bawah pulak..dan akhirnya setangga demi setangga perubahan kearah kejayaan..kegagalan bukan penamat bagi mereka...kdg rasa nak jumpa je....nak bagitau..oooohhhh.....mmg dirimuuuu mmgg sumberrr inspirasi....tapi ada kerrr nak jumpa aku....hahahhahah...sebab tu aku xsebut sapaa....takutt tumpangg glamerr...dalam hatiii dah...dan mendoakan semoga nanti mereka² terus maju dan berjayaaa....

Asalnya dulu....blogg ni pun bermula sebab nak iklankan pasal pergola....my SIL aku mmg call aku suh aku fikirkan cara terbaikkk..sebab dia buat ni dulu secara sambilan...but now dah full time..coz asbennya berhenti keje ...berhenti pun sebab company tmpt keje tu bungkussss.....sooo....dengan cabaran yang mendatangkan baik tumpukan kepada kepakaran dan kemahiran yg ada..

so..ni adalah contoh beberapa hasil kerja....mmg harga berpatutan sangat²....mmg bajet² betul....

Tempat ni boleh jadikan tempat bersantai petang²..or nak jadikan rumah tanaman orkid pun boleh...gantung² pokok
see....
pondok bersantaii...

cuci mata  lagi..

ni...mmg aku suka..

ni lagi...

nampak klasikk


 so..apa lagiii...skrg ni dah create page kat FB Pergola Style....bolehlah like page tu..dan if nak contact...boleh contact Kuni direct pun boleh.....or nak email aku pun boleh...oh..ya...email aku norey79 tu...dah kena blocked....sampai sudah xboleh buka...benciiii...coz xingat secret question punya jawapan...dan email alternatif yang dihantar pulak email opis lama aku...adussss...rupanya penting juga secondary email ni...aku igt malas la...rupanya² aku bertukar opis...demmmmm....sampai sudah aku xdapat jawapannya....aku emailkan pada yahoo....aku g kursus hari tu mana sempat nak bukak email baru aku..tup² xdapat jawapan dalam 72 jam..yahoo hantar jawapan..consider dah solved problem aku..

so email aku sekarang nooraihan.mdzain@gmail.com ...dan kalau nak murah lagi,...bgtau Kak Kuni..saya dapat info dari raihan...minta harga diskaun...ok...tu jer untuk hari ni....bos dah masuk...sambung keje pulak...


1 ulasan:

AisNy berkata...

Gambarnya hilang juga... ada segi tiga jer...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015