30 Jun 2014

Salam Ramadhan

Assalamualaikum..

Salam Ramadhan buat semua..Bila tiba ramadhan yang aku ingat ialah...umur ku kian meningkat..setahun dari ke setahun..kadang aku fikir..cukup ke amalan aku..banyak sangat aku perlu belajar..banyak xtahu dari yang tahu...bukan mudah sebenarnya..

Pic google
Dalam kehidupan ini tiada yang mudah...semuanya memerlukan usaha dan pengorbanan....kadang untuk mendapat sesuatu...apa yang tidak kita sukai itulah kita lalui...perit dan pahit..tapi manis akhirnya..Ayat menyedapkan hati..sebab aku rasa bersalah dengan bos....xsiapkan keje ...sebabnya bos xbagi dateline..so..buat xsepenuhnya..kalau bos bagi dateline..konfem siap....xnak mengaku juga....nak pandang muka bos pun xberani walau bos sembang ok....senyum..tapi dalam hati.....huhuhuhuh...dari last week lagi....aku rasa nak paku je punggung kat kerusi biar siapkan...tapi dalam sebulan ni konfem xsiap...kena bersama team work...dapat bos dah baik.....apa lagi....jgn hilangkan kepercayaan...So....sebulan ni..negeri perak akan melekat kat kepala aku..siapkan research bersama lima team work...



Tiada ulasan:

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015