12 Ogos 2014

Berdua mcm 10 Orang

Salam...
mempunyai 2 hero semestinya perlu kesabaran...Kdg aku xlayan jer....lg d tegur..d marah...makin buat perangai..

Semalam nk buka puasa boleh pulak iyyan dan ayyil 'berperang'... Dlm konteks berperang tu...masa tu lah dia nk request mcm2....sorang nk milo..sorang nk susu..dh buatkan boleh pulak main keliling pusing meja....hbis bntal2 sofa d campak....aku ngeleng kepala jer...aku pndang husband...dia pndang aku...tu kalau blik kg...semua ada... cucu lelaki...ada ngam..ada xngam...ada 9 cucu lelaki sdg membesar...

Mcm ayyil....dh nmpk dh...Iyyan xde la suka pnjat ...yg ni....boleh tahan...husband aku ckp...baru 2 org...tp rumah aku kot paling bising...rumah jiran diam jer...anak2 dh besar...ala sekejap je...next year iyyan dh darjah 1...ayyil november ni dh 3 tahun...cpt pula rasa masa berlalu...

2 ulasan:

AisNy berkata...

hahahaha... main combat ke tuh...

NrlAidaHml berkata...

hehe..priceless moment sekarnag ni kak..nak taknak kena lah hadapi kan..takpe budak2 aktif macam ni cerdik dan bijak..banyak yang diorang nak explore..hehee

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015