07 Ogos 2014

stress

Salam..
Aku ingat hari ni dah jumaat..rupanya baru khamis.....begitulah nasib jika suami oustation dalam minggu pertama selepas sebulan tidak outstation...lambat pulak rasanya masa berlalu....kik..kik..kik...kik..tu la kan...bila dekat...biasa² je...bila jauh sekali sekala....teringat juga...ni kira ok la....dulu aku mula² kahwin..dah pjj...nak call xdapat...guna skype je...chatting...kena tgk masa pulak..time bila....sebab masa tu xsama...kalau setakat malaysia..indonesia ok lagi...tapi ni arab saudi...tapi sapa pernah g negara² arab tahu lah perangai arab mcm mana...husband aku asyik xtahan nak balik jeeee...

Tapi betul la...kalau kita berada di situasi orang yang mengalami...pasti kita faham...dulu aku pernah cakap pada kazen aku..rugi la dia..resign petronas..gaji meletup..bonus meletup......kadang orang memilih untuk cara sebaliknya dari apa yang dia dapat kerana banyak faktor....mcm kazen aku perempuan...bidang chemical engineering....keje kat kerteh..aku ingat happy dah..dekat je dengan dungun...kalau aku bujang...syukur sangat²...mmg aku nak duduk kg...tp bukan bidang aku....last² kazen aku sambung belajar..pendidikan awal kanak²....semua orang mcm...apa ni..larii bidang....tapi dia mmg minat dengan kanak²....so..bila dapat apa yg dia nak...semuanya dapat dilakukan dengan baik.....menjalani kehidupan dengan baik..tenang dan stress xde la sangat...hidup ni mana xde stress....ada la sikit²...tapi boleh ditangani dengan  baik......

Mcm aku ni pun sama....nak hilangkan stress juga...stress rindukan suami....uhuk..uhuk..uhuk...uhuk...dah batuk dah...mengada sangat kann.....hahahhaha..ok dah..gurau je....

3 ulasan:

Lynn Abd Latib berkata...

Alololoh
Manja sgt dia tuh
G mana husband mu?

NrlAidaHml berkata...

hehee..comell je akak..memang pon kalau suami berjauhan rasa macam lain macam..tarasa kosong kan..ecehh..tahcamana lah orang yang PJJ tu kan kak..Kental betul hati..hehehee

AisNy berkata...

Bila berjauhan... rindu-rinduan... cewahhhh.... :d

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015