09 Ogos 2014

Servis My Wira

Salam..
Awal - awal pagi dh terpacak d Pusat Servis kereta proton....saja aku booking jam 8 pagi...hari ni bnyk jemputan dan program...dari Kl hingga Kajang sehingga malam d Kinrara...tp mana yg mampu dan terdaya.....Jadi aku dh susun jadual..jika ada tetamu nk datang..boleh jer...aku adjust waktu available...

Ada org bgtau aku..kereta lama..nape servis proton...mahal...g workshop biasa dh la.....mmg aku dulu servis workshop biasa..masa duk wangsa maju..kat setiawangsa tmpt selalu aku g...satu2 workshop serasi....tp bila dh kahwin dan pindah puchong...jauh sgt nk g...lps tu aku kena tunggu lama....

Kat Puchong ada juga aku g workshop biasa....tp asyik lps g...benda lain rosak...lps tu caj bukan kemain....sehingga la aku g sini...baru la ok...wira aku xmerajuk....kalu x..asyik merajuk...nk pujuk2 jenuh juga...kena hntr bengkel...nk cari serasi tangan yg sentuh body wira aku tu....

Pakai kereta ni..nk kena belai2 juga...xboleh sebut yg bukan2...merajuk dia....susahhhh.....hehehehe....selamat berehat d hujung minggu...

2 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

Awalnya akak keluar rumah..hehe..yelah kan kereta ni kita pakai hari-hari so kena jaga..nanti merajuk susah..

***Bile ntah nak set pergi rumah akak ni..full betul weekend ..aiyohh..takpe,nanti kalau aida nak datang, aida bgtau ye..

AisNy berkata...

Kereta nie service nya kena jaga, barulah tip top...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015