10 Ogos 2014

Boring

Salam...
Jarang biasanya aku update hari ahad..tapi mcm mati kutu pulak sekarang..boring...pagi td g jamuan raya...nak ajak husband..kereta dia xleh start...so dia xnk g..aku g sorang2..budak2...xnak ikut..so..bila g..menu best2..ayam rendang..kambing golek..sate....aku teringat husband kat rumah..nak cepat2 balik...sambil tu wasap je la tanya..dah boleh start ke belum...sebabnya bateri semua ok...Aku makan pun gitu2 je la..xkan nak makan sedap2.husband makan apa la kat rumah..cuma aku pesan masak lunch pada bibik....tgk....dah la nak g makan ...balik nak makan lagiiii...Jgn salah faham...biasa kalau aku sorang..aku makan sikit2 je...akan aku simpan sedikit ruang untuk makan bersama2...suami....hehehehehe..

Pastu hujan2....petang ni....sejuk sikit...aku nampak ada laptop husband atas meja ni...baik aku update...sambil2 ambil mood aku nak clear kan surat dalam tray aku....tray atas.. surat2 husband aku....tray bawah yang berlambak tu...surat aku yg masih belum clear..husband aku dah bising...bila nak kemas....yer la...



Semalam g beraya di kl...mak aii ..jem...tapi sambil tu..redah juga jem sebab nak g kedai  Kinpeun ..
K.ni la ajak g..dulu pernah g..kedai ni jual perabot2 hotel....2nd hand...tapi jika pandai pilih...nampak eksklusif ..tapi aku beli biasa2 je...


Kerusi ni la....yg dibeli..rm150..tapi kualiti ok jugak....sebelum ni beli meja...tahun lepas rasanya...ada warna sesuai..ikut tema ..boleh la beli...asalkan ada ruang...xde ruang..nak letak mana pulak..



So...meja ni pun beli kat Kinpeun..senang..sapa nak minum air..nak letak tepi ke..depan xkisah la..janji selesa...xsilap harga satu pun dalam rm150...kedai ni dekat je dengan tesco extra before bulatan kepong..ohhh..dah jam 4.30..rasa nak makan maggi asam laksa pulak....xpe2....minggu depan puasa....alasan selalu nak menyedapkan hati..nak naik penimbang aku takut..lepas habis puasa ganti..baru timbang...baru diet.....hehehhehe

4 ulasan:

lieyalatif berkata...

a'ah elok lagi barang2 tu kak...ye laa perabot hotel selalunye ok lagi kan.... murah harga tu....

jom2 puase ganti n puase 6 heheheeh...kasi kikis balik lelemak mase raye aritu...scary gak nak timbang pas balik raya tu...mujur berat statik.... risau kalo naik jek...

eMMe berkata...

salam norey... ohh... beli perabut baru ek.. cam sesuai je.. kena la dgn perabut sedia ada.. rumah norey leh isi perabut besar2 kan.. rumah me kecik je..kalo letak byk sgt perabut umah jadi sempit.. jom start puasa 6... jom...

AisNy berkata...

Awak ada office kat rumah yer...

NrlAidaHml berkata...

hehee..entry ringkas di hujung minggu..aida pon kalau laptop terbuka, memang nak update je..itupun kalau Medina tak kacau..perabot hotel tu nampak cantik lah kak..nanti nak usha jugak..mana tau ada yang berkenan..hehee

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015