20 Februari 2017

Cerita Jumaat lepas

Salam Isnin,

Semangat baru gitu...kik...kik..kik....orang lain monday blues...sekarang nak set minda....hari isnin hari semangat untuk bekerja....
Ni cerita minggu lepas....bos² ke Sarawak sebab ada prk kat sana....so...biasala ada aktiviti makan²..Kari Kepala Ikan Salmon....sedapppp sungguh kak julia masak...sampaikan teringin nak makan lagi...bukan main kan.....hehehheh


Nampak tak..semakin membulat....senang hati.....ni la hasilnya....simple² je....tapi makan bertambah...


Lepas makan²..dan merasakan diri ini perlu lakukan sesuatu...jom la beramai² geng wanita..kita ke gym...yg best hari jumaat xde orang...masa rehat panjang..kebanyakan ramai  balik rumah atau keluar ke Alamanda..yg lelaki sah² dah g masjid....


Ni pun dah pancit..jarang² buat...biasanya weekend mmg la selalu ke taman..joging..tapi kena la berterusan..yang penting sihat...


Kak julia..pakar masak kari kepala ikan yang best...yang lain dah pancit..tapi dia masih bertenaga....bagus²...malu ai..yg lagi tua lebih cergas...huhuhuhhuhu..

Ok..selamat menjalankan tugas....

3 ulasan:

norhidana miswan berkata...

bestnya.... tempat dana ada gym tp alahai jauh beno nk sampai time jumaat kejenuya lepak2 je

~Aida@MommyAqilMedinaAmmar~ berkata...

sERONOKNYA kak..dapat makan makan..lepas tu main gym pulak..haih boleh kurus tuu..hehee

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

mmm... first time dengar ikan Salmon masak kari... Sedak yek... nak cuba rasa la... ada sapa-sapa boleh tolong masak kan tak? Nak order nie...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015