24 Ogos 2015

Cuti

Hari ni....cuti...sbbnya Ayyil dari friday petang cirit birit dgn muntah2...semlm bersambung Iyyan pula muntah2...so..aku pun x larat juga..mcm ada baby kecik..kejap2 terjaga..nk urus basuh muntah dgn cirit ...
So hari ni..aku panggil org dtg mngurut kat rumah...terus ada tenaga semula..sbb cuti...pagi td pun g klinik..jumpa doktor  untuk pengesahan  esok  ok x nk bawa Ayyil taska..Iyyan g sekolah...so doktor kata..ok..lega..xnk bg berjangkit dgn anak org lain...

Esok juga tarikh d tunggu..setelah lamaaanyaaa dpt gaji..pengurusan  kewangan  penting..dpt gaji awal ke..lambat..yg penting kita kena disiplin . .tu pun ada org offer mcm2 ...ambil tu la.. ni la...time RM tengah jatuh.. nanti dulu . ..ada satu tu..aku rasa kalu depan2 mahu aku lempang...dh la call depan bos aku . dh ckp x berminat..walau bagus dan baiknya..eh eh..xhbis2 suh aku setuju..thru telefon . .sbb tu aku xkan jawab call dari no yg aku rasa x perlu aku jawab..

oraitttt....besok  25hb dah...1st dapat gaji...mcm biasa duit pun mcm touch n go je...kad touch n go pun nk kena top up...ohhh... ngv akan naik harga September  ni...baru terasa...

mcm-mcm la dialog kreatif..dari group wasap.

2 ulasan:

norhidana berkata...

sian nyer kak cirit birit n muntah2 tkt virus je kan... gws utk dua beradik tuh.... kite yg jaga org sakit pun blh skait jgk kan jd nyer

itulah kak, gaji kejap je rasanyer pastu dh lesap kui2

NrlAidaHml berkata...

Hihihi..akhirnya penantian membuahkan hasil..ALhamdulillah..semoga Iyyan n Ayyil cepat sembuh ye..Amin!

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015