17 Ogos 2017

Iron Philips

Salam,
Rata² semua dah tahu dan ada philips iron ni..Dan harganya pun boleh tahan juga...
Bertahan la guna iron lama dengan sembur air..kadang  paling panas pun, biasa² je suhu panas iron lama...so xde nak fikir panjang terus beli iron philips ni..
Tapi alhamdulillah sejak ada...semangat nak iron baju je xde lemau mcm dulu...hehehehe..sebab cepat dan mudah...selepas maid xde..panggil cleaner cuci seminggu sekali..tapi tgk cara kerja dengan buat sendiri secara keseluruhan, baik sendiri buat lagi cepat dan bersih..better xpayah panggil cleaner..walau kadang² penat...tapi lagi puas hati...


Masa membeli ni..sorok dulu..takut nak bagitau suami..beli iron ni....tapi setakat lama mana la nak sorok kan...dia pun tahu tapi buat² xtahu.....hahhaahahhah..

Jika iron anda rosak..boleh la bertukar kepada iron philips ni...ada mekanisma bayaran secara tunai ataupun main kutu..tapi akak x buat dan x jual..tanya pada geng² mesti ramai je...x pun ajak 10 org yang nak main kutu...

2 ulasan:

mamapp berkata...

Sebagai seorg perempuan barangan yg memudahkan kerja Kita ni mmg amat bermakna Kan.

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

Bagus guna iron jenis nie... kerja pun mudah...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015