21 Mei 2014

Lunch - Patin Place Puchong

Salam....

Baru je balik dari lunch...again...aku plan belanja Intan dan Amni dah lama..tp asyik plan..xmenjadi..
kat Patin Place Puchong...selalu nak pegi..jumaat ada program memanjang...so..xpe...hari ni...baru jer sebentar tadi....aku ke sana....

terliur x....hehehhe
.
Set order Intan
Air Godzilla
Amni & Intan
Amboi amni..menjeling air aku nampak....hahahhaa..tu la. suh order best² xnak.....sudah makan terasa mengantuk mata aku nak balik opis....ingat nak balik rumah jerr.....kik...kik.kik..kik.walau aku bukan pekerja cemerlang pun...tapi aku tetap menurut perintah...kena balik cepat opis....aku jarang makan luar...cafe pun breakfast je beli...biasa mmg aku bawak bekal dari rumah...sekali sekala.....

Muka kekenyangan
Air tu xhabis pun..separuh jer..tapi pinggan yang makan..suh angkat cepat²..sebab ada lagi order tu....malu la aku....diet kelaut....esok pulak diet...huhuhuhuhu......

5 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

kikiki..takpe kak..makan biar puas..diet letak tepi..kikiki...tapi air godzila tu memang nampak sedap!!hurmm..nyummy..heheh

lieyalatif berkata...

murah rezeki belanja kawan2....alhamdulillah...

nampak menarik menu tu...lieya mmg hantu patin...lagi2 part kepala....ari tu member balik pahang sempat kirim sekor ikan patin heheheheh

norhidana berkata...

musti sedap tuh... nama kedai tuh dh menggambarkan kepelbagaian patin nyr

AisNy berkata...

Pernah try test kurma kambing dan pau bakarnya tak? Best jugak tau...

uncle gedek berkata...

Eh? gelas godzilla tu memang cam tu ke? Ada penutop?

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015