02 Jun 2014

Terapi

Salam..

Memandangkan nak g kursus ni...2 sekaligus update...Btw..sebagai wanita, bunga dan pokok tak dapat dipisahkan...

Dulu masa aku remaja..aku cukup malas kalau mak aku suh siram bunga..2x sehari pulak...siap pesan...asyik aku jer kena...kakak aku jarang pulak kena suruh...

Dan kini bila dewasa...aku suka rupanya dengan bunga dan tanaman hiasan ...tu la..jgn benci sgt sesuatu...so bila balik kampung...aku mmg suka..ziarah makcik aku tgk pokok tanamannya..mcm terapi jer...tp xtahu la..kenapa asyik tanam daun keladi tu mcm x menjadi...dh bnyk kali tanam..last2 merajuk aku....

2 ulasan:

AisNy berkata...

Projek teman nie masih lagi terbengkalai... dua biji pasu besar yang teman beli tahun sudah masih lagi tidak usik... bila lah agaknya nak start...

Fiza Rahman berkata...

Cer tanam pokok lain plak. Mana tau menjadi ☺☺

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015