01 Mac 2017

Kimchi Salseyo

Salam...

Sapa kat sini peminat korea?? Secara jujurnya...akak ni..kurang tgk drama melayu..korea..layan pun cerita Grim..Super Natural..tgk gitu² jer..dah la sampai season 12..Walking dead pun ..tgk gitu²....tu pun sebab husband ajak menonton sama²

Tapi sejak akak pindah masuk sini....ramai peminat korea..akhirnya meresap jugak lah dalam jiwa....hahahaa..tgk gitu²....walau kata orang..mengarut la...citer Goblin...sekarang W...dan masing² siap upload..sekadar hiburan....akak pun menonton..

Tapi..yang akak nak cerita ni...bukan pasal cerita drama² ni...sebab akak dah jauh ketinggalan..orang dah tgk lama dan basi....baru nak tgk...tapi akak nak cerita pasal Kimchi Salseyo.....


Akak pada mulanya mmg xtahu pun..tapi tgk kawan lama masa kat hkl dulu jual..buat bisnes kimchi..akak ni apa orang x promote..xbeli...semua beli...support katakan...yer la.....akak suka bagi motivasi pada mereka yang mula² nak bisnes....supaya jangan mudah putus asa...ni la...Kimchi yang dibuat oleh sal...kawan lama..sekarang dia di rtm x silap...


Tanya pada peminat kimchi....ini ibarat mcm sambal belacan bagi orang korea...ada yang boleh..ada yg xboleh...selera masing²..tapi bagi mereka yang minat kimchi ni..boleh la try order...xmahal mana pun..
boleh tgk fb: Kimchi Salseyo atau wasap je no ni 014-2462183.. (salbiah @ sal)
Sal duduk area Bandar Tasik Selatan..so nak delivery mana kawasan berdekatan..terus je contact sal...Jangan contact akak...bila akak up dalam fb...ramai yg nak order dengan akak...akak bukan agen...hehehhee..akak tolong promote je.....orait.....

Selamat bekerja ya....

2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

nk tryla kak,. dana suke mkn kimci, dulu ada kwn buat skrg dh tak jual pulak... nk bt sndiri tkt tak jadi...

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

Sodap ke? Tak pernah cuba pun...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015