26 September 2013

Miracle in Cell No. 7 ( Korean Movie )

Salam...
Aku ni bukanlah peminat tegar movie or siri² korea...selalunya aku dengar saja peminat² siri korea bercerita...aku takut gak...nanti aku terjebak...hahhahaa...sehinggalah..aku baca review Mummy Ayu kisah movie ni...dan nak datang minat aku tu..aku tgk trailer dulu.....

Akhirrrrrnyaaa......mmg betul ..citerrr ni bestt....awal² dh nangiss....sebab kisah citer ni pasal persahabatan..kasih sayang..ada elemen lawak..tiada cintan cintun..dan apaaa lagii...aku bgtau la peminat² tegar korea tu....antara percaya dgn x percaya..diaorg tanya...tahu dari mana citer ni...sebab mcm x percaya je..aku tgk movie korea lepas tu nangis² lagi.....dan.....review salah seorang ialah :


hahahaha..... see...lelaki pun tersentuh..Intan baru tgk half..dah puji²..dia kata nanti dia sambung..separuh²...kemudian baru komen..Lin pun xtahu citer ni..adik aku dan kakak aku..Hana & Jue pun xtahu....acanerrrr tu.....kata peminat tegarr korea...tp xtahu...hahhahahaha...jahat betul aku....

1 ulasan:

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

Teman, jarang sangat layan cerita-cerita macam nie...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015