10 September 2013

Plants Vs Zombie

Salam...

Dulu²..game plants vs zombie mmg top....xkira org muda..dewasa..budak²...sekali terjebakkk....payah btul nak stop...aku terjebak pun...sebab Iyyan yg. mulakan dulu...dia banyak install game kat hp aku...(* nak salahkan anak jugeee) hehheee

Dan Candy Crush Saga pun sama...bila link to FB...lagiiiii la....boleh tahu level mana kawan²....tapi aku malas nak over² sangat..sapa nak kejar..xkisah pun....xlepas berminggu²...sentap..merajuk.....tapi bosan²...bukak jugak

Rupanya Iyyan lagi pandai dari aku..nama pun budak²...semua dia nak ada..kadang tension betul aku....nak tgk tv..xdapat..dia main kat tv....

Kat ipad ada game ni...kat pc pun ada

Yang pelik bin ajaib...semua ada....kat pc ada..kat ipad pun ada...xmasuk dengan hp aku lagi tu...apaaaaa laa....yg hebat sangat...hari² dia bercerita pasal plants vs zombie....kdg dia nak main thru FB jugak....sentap dia tgk nama aku.....siap suh buka FB untuk dia...amboiiii...over..dah..main kat FB mama saja...

Kat tv pun...dia layan

Sebab selalu layan dia...kawan² add game kat FB pun....aku layankan....tp kadang²..boleh jadi gaduh..ada org xsuka invite main game...siap bg amaran bagai...xpe la...jgn gaduh²....jgn bimbang..kalau main game..sapa²...invite..kalau ada aku main tu..terjebak main dengan Iyyan la tu..tapi if xde jawapan tu...maknanya...Iyyan xajar aku......kan aku jadi 'penagih' game...susah pulak...dapur xberasap..hahahhaha

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rajinnya akak main game..azie layan pou je kak..hihi

NrlAidaHml berkata...

wahahah...main game kat TV paling puas..tapi aida tak sempat nak main game pon..anak sibuk nak main hp kita jugak..huhuh..

**Akak stay Puchong Jaya?wah dekat sangatlah kita kan..aida kat Taman Kinrara..hihih

Raihan berkata...

Azie boleh geng dengan Iyyan la...siap ajar mcm mana nak suh mama dia jaga pou tu.....layankan je...

Raihan berkata...

Aida - akak pun sebab layan anak²...terjebak jugak..kadang dia suruh akak main jika xlepas....hehhehehe

**Aah..akak stay Puchong Jaya..dkt sangat la dgn Aida...nanti kita boleh jumpa..hehehe

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015