22 September 2014

Emosi

Salam..
Hari ni aku mcm penat sikit...setiap weekend aku mmg full....minggu ni..weekend 27hb aku follow husband outstation..dia terlibat konferen di Medan Indonesia mulai 29 hb...mula² aku xnak ikut..tapi dah dia kata..tiket dia dan hotel free..alang² pegi je la..anniversary hari tu xde g mana² ..anak² x ikut...aku g berdua je...sebabnya aku balik sorang..(padahal aku takut lagi nak naik kapal terbang...huhuhu) .aku ambil cuti sehari....dia pun jadual padat kat sana....sabtu ahad je la aku boleh plan nak ke mana..tapi aku pun dah 2-3 kali ke medan...aku xtahu nak ke mana...shopping? aku xtahu shopping apa? sebab aku bukan orang yang minat kumpul handbag ke..kasut ke..xtahu nak beli apa...bagi idea sikit nak beli apa? teruk benar aku ni.... huhuhuhu

Dalam hati...konon² g dating berdua honeymoon .....muka aku mcm ni la agaknya..

pic :google



 Namun jauh disudut hati aku....fikir anak² juga....hati aku jadi begini...

pic:google



Dan...aku xtahu......aku ni bukan xbiasa naik kapal terbang...tapi hati aku cuba beranikan....aku penakut juga hakikatnya

pic:google

Dan...aku harap sangat².....aku okeyyyyy..nak tinggal anak....nak naik kapal terbang ..dan aku happy meluangkan masa bersama suami...

pic:google


Lambat lagi nak pegi..kena keje dulu 4 hari ....

 
 






6 ulasan:

lieyalatif berkata...

gi medan kak? wahh bestnyerrrr...lagi2 free gituuuu..rezeki tu...takpe kak, kejap jek tgl anak...gunakan mase ni sepenuhnye utk saat2 honeymoon...enjoy ur holiday kak...jgn lupe gi spa ..amik satu badan ...murah woo mane nak dpt harga kat sane kat malaysia nie....

norhidana berkata...

perkh bestnyer kak... pg jgn lupe ole2 anak2 kak... itu yg penting... alah sesekali nk honeymoon kt medan kan, apa salahnyer...

jgn lupe ole2 dana jgk hheheheh

eMMe berkata...

jap je tu 4 hari, pejam celik, 2x... saya de la satu kali ke Medan, syok jenjalan tgk permandangan negarra org sbenarnya.. beza nye negara kite dgn dowang, hujan panas negeri org, lebih baik hujan batu negeri kita, hahahaha... ape punye perumpamaan daaaa~

Lynn Abd Latib berkata...

Fridge magnet aku.,.jgn lupa!!hahahah

AisNy berkata...

Hehehe... honeymoon yer.... anyway, have a good time there...

NrlAidaHml berkata...

Alahaii..syahdunya nak tinggal anak-anak..aida tak pernah lagi tinggalkan anak-anak..tak tau macamana rasa..mesti sedih gila kot..hihihi..tapi best boleh pergi jenjalan kak..kikiki..Medan!best jugak..shopping handbag..nak kirim boleh?hihihi..takde lah gurau je..happy Holiday kak..Akak nanti drop lagi no akak..hphone aida rosak..semua contact hilang..ni no aida ye..019-325 6041..

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015