24 September 2014

Ahad

Salam..
Kesian uncle tu...dari aku masuk beli barang kat speedmart sampaikan aku dah bergerak nak balik...pemilik kereta yang menghalang laluan tidak muncul²....padahal hari tu hari ahad....banyakk parking kosong...dah nak betul² depan speedmart punya pasal .....


Di hari ahad juga..aku ke Taman Bukit Kiara....xde la jauh sangat pun...tapi tol la kan...padahal Bukit Jalil dekat je...tapi sekali sekala...hari ahad pagi² ok la memandu ...kalau hari weekdays...jem xkira waktu..puncak x puncak...tetap jemm...aku ingat lagi kata sorang ni..."dah duduk lembah klang...biasa la jem..xnak jem duduk la Gua Musang....amboiii.....Gua Musang pun jem tau....Hanya orang kelantan je tahu bila hazabnya jem di Gua Musang..


Di hari minggu juga...ada yang masih bekerja mencari rezeki...sorang² di puncak...nampak x....


Bila Lrt siap..ramai yang boleh manfaatnya..tapi sebelum siap....1001 kisahnya...... aku nak tgk bila siap nak ke ioi mall tu..bagaimana nak buat tapak tiang dan pusingan..orang teknikal sure tahu.....sebab situ dah highway....xkan tengah² highway ada tiang....kita tunggu bila siap nanti...errr..aku ni pun..yg tu pun nak fikir...

2 ulasan:

AisNy berkata...

Traffic jemm di Lembah Klang nie dah jadi lumrah. Satu lagi, bila keluar je kena toll. Kalau tak nak bayar toll, ikut lah jalan yang tak ada toll. Confirm la sampai lambat.

NrlAidaHml berkata...

bILA HARI aHAD..SEMUA JALAN RAYA LENGANG ESP PAGI..AIDA PON SUKA JALAN HARI aHAD PAGI..tenang je.. (Sorry ter capslock tadi)hihih..tu yang balik Kajang hari Ahad pagi, tenang dan damai je..hihihi

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015