18 September 2014

Perangai

Salam..
Sebenarnya aku nk update di pc...tp bila sambung kabel..xdpt detect...adess...sbb aku xpndai update susun gmbr di hp...saje je kan..nk suruh aku belajar. ...

Ok nk citer hari ni..Sebenarnya apa yang aku tunjukkan ni...sekadar peringatan buat aku...sbb aku faham...kita kdg2 sibuk mengejar masa....nk cepat....tp dlm mngejar masa pun...kita kena ingat...dlm sibuk2 dan nk cepat2...make up boleh kita luangkan lebih masa..

Gambar di bawah boleh menceritakan segalanya. ...

Jika menggunakan hak milik waqaf...sebaiknya selesai guna susun semula. ...beg2 letak pakaian solat pun...susun teratur....dah make up...tisu ke apa....buang....jgn di tinggalkan. ..

Biar cantik di luar..cantik di dalam...mmg la boleh pahala tlg kemaskan.....tp kita dh solat..berdoa dgn Allah...memohon pd DIA mcm2....tp mungkin kita terlepas pandang...

3 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

Betul tu kak..kalau kita sama-sama menjaga,InsyaALLAH semuanya nampak indah..kerjasama tu yang penting..

lieyalatif berkata...

tu laa masalah org kite ni kak...mentan2 bende wakaf...bende org lain lepas guna main taram jek tak reti berkemas....barang2 sendiri pandai plak kemas....payah mentaliti org mcm nieh...kalo dpt jumpe rase nak jutu2 jek kepala tu....

serabut mate tgk pic yg before tu...pic after tu kemas...mencerminkan muslim sebenarnyer...

AisNy berkata...

Ini lah masalah orang kita nie... kita nie nama je Islam, tapi tak mengamalkan ajaran Islam dengan baik...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015