01 Oktober 2014

Harapan yang baik

Salam...
I'm back..............sebenarnya aku baru je sihat..balik dari medan aku tak sihat....masuk opis...keje tersangattt laa banyakkk....aku tgk jam...4.30 pm tepat aku terus balik dan lepas isyak aku terus tumbang...mmg aku xlarat...aku balik sorang...husband aku masih di medan...atas tugas rasmi ...citer pasal medan..aku citer next week...sebab gambar dalam kamera....dan kamera ada dengan husband aku....

Dan mood aku juga kelaut....husband jauh kottt...hahaha..pastu aku dapat wasap...dia ask aku..betul ke petrol naik? aku pun xtahu..nak tgk berita pun malas....aku guna ngv.....nasib gak..aku xkisah isi ngv bersama² teksi.... stesen petronas puchong batu 14 otw nak ke putrajaya..jadinya xde masalah...RM10 seminggu..jimat kan...aku guna wira hanya untuk ulang alik ke opis... salah satu kandungan berita kenaikan petrol yang erti kata...subsidi di kurangkan dalam bajet katanya BRIM akan dinaikkan....kalau yang xdapat BRIM acaner tu ?? ehh..mcm dengki je kan statement aku... datang migrain aku ....

Ehsan : Google


Bersangka baik la kita.....positif la kita.....fikir yg baik².....biar aura yang datang pun aura yg baik².....



2 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

Akak cepat sihat k..semoga segala penyakit berlalu pergi ye..huhuhu..pasal minyak naik, memang ter kesan sangat dah la aida tak dapat BR1M..ingat kitorang ni mampu sangat kot!sorry ter emo!hihih

AisNy berkata...

Tahniah la kome yang dapat BR1M tu... teman nie dapat habuk je...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015