25 November 2013

Banyak Citer Tp Nanti Dulu...

Assalamualaikum...

Balik dari kursus Bina Insan @ team building.....kepenatan yg amat...nampak sangat kan...xde exercise langsung.....bila masuk hutan..night walking...flying fox....aktiviti game...semput dibuatnya....apa pun...seronok..sapa² yg datang berkursus bawa gred dan pangkat yg tinggi kena tinggalkan gred dan pangkat kat opis..kat tempat kursus semuanya samaa..sebab kursus ni dari gred 1 sampai 52...tu pun ada yg xpuas hati..adoyaiii..nanti esok² la aku bercerita.....hari ni masuk opis...semua nak buat....kiri..kanan....ni pun bos suruh siapkan taip laporan..aku kena sambung esok...xdan...lunch td kuar bangi jap kereta wira mcm ada masalah...4.30 jap lagi nak singgah bengkel ngv puchong batu 14.....esok pagi ada kerja  nak kena utamakan dulu...dateline 29hb ni ....semuanya penting...Apa pun susun atur jadual elok² InsyaAllah semuanya dapat diselesaikan..kan aku pulak stress....




3 ulasan:

~MommyAqilMedina~ berkata...

wahh akak dah balik..rindu kat akak..hehee..rindu zaman camping n team building ni..ntah bila lah nak merasa smua ni balik..huhuhu

AzieFirdaus Kamarudin berkata...

Pelan2 kak raihan...hihi

lieyalatif berkata...

WAHH BEST2..lieya suke kursus team building gitu....

betul tu, kalo dah kursus mcm tu, pangkat mmg kene tinggal...anggap laa semua same jek....tapi biase laa bende2 mcm ni mmg ade jek yg akan tak puas hatinye....

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015