19 November 2013

Ke Melaka Berkursus

Salam...

Hari ni....aku ke Melaka...berkursus sehingga Jumaat......biasa la..bila nak berkursus ni...anak² la paling sedih....mamanya..sedih juga..tapi demi tugas.....semalam...Ayyil kejut aku jam 2.30 pagi....menangis²..terpaksa la aku berjaga....gosok² dia...pangku.....kemudian bagi susu sebotol...tido semula.....baru agak² nak lena pulak....jam 4.00 pagi Iyyan pulakk bangun....kejutkan aku.."mama...mama....nak tido dengan mama"...terpaksa la aku bangun angkut bantal semua tido sebelahnya bersama dengan Ayyil....dah tido² ayam....sebab asyik berjaga...

Begitu la kalau aku nak berkursus jauh .....Iyyan tu manja lebih sangat dari Ayyil....teresak² menangis dah sebelum tido....selalu cakap.." kalau papa oustation xpe..kalau mama..baik duduk rumah je" ....Budak² begitu la.....perasaannya...xpe la....sekali sekala....ye sayang...

Bantal kena sama dua² Ben 10..kalau x..berebut.

Iyyan dan Ayyil....minggu ni kebetulan papanya tidak outstation....so boleh la bermanja dengan papa ye sayang....

4 ulasan:

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

Anak-anak... biasa lah tu...

~MommyAqilMedina~ berkata...

huhuhu.samalh dengan aida..anak2 lebih rapat dengan maknya..mesti Iyyan n Ayyil sedih kan..takpe..mama pergi sekejap je ..nnati amam balik k sayang..

lieyalatif berkata...

alahai sayu n sedeh plak lieya bace...tapi tu laa nak buat camne kan..tuntutan tugas....

Adams Ayens berkata...

cantik la sarong bantal tuuu
mana beli...
nak jugek..
tggl ada org jaga xpe ...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015