12 November 2014

Zaman Teknologi

Salam...
Hari rabu..pagi² ni mood happy....tengah ambil aura² positif....fikir yang baik²...walau kadang² aku pun datang pelbagai perasaan malas.....bosan....tapi hakikatnya kena mencari hikmahNYA...jadi sajikan dengan gambar Ayyil..


Zaman teknologi...gajet mmg tidak dapat dipisahkan...

Puas dalam ipad...bertukar ke pc pulak...botol susu yang pasti teman setia..


4 ulasan:

eMMe berkata...

hurm..main game pou la tu yea..hehe..budak2 skrg.. cepat je dgn gadjet2 ni.. heeee~

~Aida@MommyAqilMedina~ berkata...

Aqil pon budak gadget jugak..tapi sejak dah besar ni, boleh control dah ketagihan dia..cuma Medina memang aida tak bagi langsung gadget kat dia..takut jadi macam Aqil..boleh tengok je, pegang jangan..hehee

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

Papanya buat apa tu...

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

Papanya buat apa tu...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015