08 Julai 2015

Majlis Aqiqah & Teman Lama

Assalamualaikum..

Pagi tadi Puchong hujan lebat....habis lenjun ai..sebab nak angkut beg sekolah anak..nak hantar anak masuk kereta..mak basah xpe....asal anak x kena hujan...sayangnyaa  kat anak...sapa x sayang anak kan...tapi hari ini ada lagi kes bayi dikerat 6 di Kedah...apa dah nak jadi...kes dera anak...dan mcm²....

Apa pun..alhamdulilllah sampai opis..putrajaya x hujan...ok..citer ni..minggu akhir puasa..dapat jemputan dari teman lama...syirin..majlis aqiqah anak lelakinya..syirin dah kenal lama...apa yang buat ingat sampai sekarang..ayah dan mak dia banyak tolong...dulu kalau nak balik asrama..ayahnya la hantar g asrama...banyak betul jasa pada aku....semoga pakcik dan makcik berada dalam keadaan sihat dan lindungan Allah sentiasa..

Dapat cenderahati....skali banyak pula dapat..terima kasih banyak²....Ada yg tanya kat syirin..nama anaknya..sebenarnya..syirin ambil nama tu dari salah satu anak Nabi Yaakub..kalau rajin kena cari carta salasilah 25 keturunan Rasul..

 Ini lah teman yang banyak kisahnya...zaman study² dulu...Nur Asyirin..

Ini mak syirin....terima kasih makcik.dan juga pakcik sebab banyak tolong saya...hanya Allah saja yang dapat membalasnya...

4 ulasan:

eMMe berkata...

Assalam Norey, gambar baby takde lak... mesti comel cam mama dia kan.. Syukur la..tanpa mereka, tak mungkin dah berjaya spt skrg ni kan...

Kakcik Nur berkata...

Seronok ada kawan untuk waktu susah dan senang kan... :)

lieyalatif berkata...

ye la kak...pagi2 kalo hujan agak kelam kabut kan...tapi tu laaa pagi2 tu laa hujan rahmat...eheheheeheh

perghh kak...name baby kemain moden hah...sedap....byk kali dok ulang sebut sbb lain dari yg lain....comey plak tu paper beg goody bag tu....cute!

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

hehehehe... sempat lagi la makan kambing... :)

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015