15 Januari 2014

Cabutan Bertuah Cukai Pintu

Salam.....
Dulu lain....sekarang lain...dulu lambat bayar..didenda...sekarang..promosi....cepat² bayar ada cabutan bertuah...kita tertarik pada tawaran hadiah keee atau atas rasa tanggungjawab sebagai rakyat yang mesti membayar cukai jika kita harus membayar cukai....ataupun kita ni seorang cepat² nak laksanakan tanggungjawab sambil tu boleh join tawaran tu....


3 ulasan:

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

Alaaa... Majlis Daerah Kuala Selangor tak buat macam nie laa... Kalau lewat bayar sehari, terus kena denda...

lieyalatif berkata...

kikikiki mcm2 hal...ade plak cabutan bertuah...kelako pun ade gak lieya bace nieh heheheeheh

~MommyAqilMedina~ berkata...

hehee..cepat-cepat dapatkan tawaran best ni..aida tak pernah bayar cukai pintu sebab takde pintu..hehee

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015