02 Januari 2014

Melawat Lynn dan Baby Adeeb

Salam....

Semasa bercuti hari tu..sempat melawat blogger Lynn yang berpantang anak ke - 3..Adeeb Ridzqin..sebenarnya aku dengan Lynn dah lama kenal....tapi dapat berhubung semula melalui medium internet..husband Lynn pulak orang kampung aku juga....rupanya dah lama dia mencari aku...sebab setiap kali balik Dungun..dia teringat kat aku....terharunya Lynn...

Aku datang hari tu...minta maaf la Lynn...Ayyil memang aktif betul..xsenang duduk aku nak bersembang...30 minit kat rumah Lynn..mcm 3 jam rasanya sambil berperang dengan Ayyil..sekarang memang dia tengah meneroka mcm²....nanti tunggu Adeeb besar skit..boleh geng la....hehehhhe....kan apa pulak datang nak ziarah.. minum air terus nak balik ...max 30 minit tu mmg target aku pun sebab aku main terkejar² pulak keluar masuk rumah kau nanti.....hahahhahaa

geramnyaaa..nak cubit² rasanya..hehehhee
So Lynn..lepas ni boleh la datang rumah aku pulak yer....pantang pun dah habis...nak kena masuk keje semula....selamat bertugas la nanti Lynn...

1 ulasan:

~MommyAqilMedina~ berkata...

Aah comel sangat Baby nya..geram..rasa macam nak gomol..hehee..takpe kak,kalau budak aktif maknanya dia Bijak!tapi kita je lah letih sikit..takpe,terapi untuk kurus..heheee

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015