18 Februari 2014

Cukur Jambul

Salam..

Weekend lepas banyak jemputan kann.. Sabtu 15 Feb ada jemputan majlis cukur jambul...kiranya cucu saudara sulung k.na di Kg. Jiboi Ampangan Negeri Sembilan....mmmmm puas hati sangat...sebab kalau makan kat N9 aku tahu pedas² pun...aku sanggup tahannn...sebabb sedappp....masak lemak..dengan mcm² lagi...


Bestnyaaa...Cendol songkok tinggi ni......aku minum 2 mangkuk..kemudian tuan rumah bawak tapau lagi....x tolakkk punya....hehehhehhee....mmg istimewa sangat.....masa ni baru sampai...snap la....tapi lauk - pauk masih dalam proses hidangan...so aku terus masuk dalam je dulu..kemudian aku nak snap..semasa jamuan makan....tgk lauk yg best² membuatkan aku tiada kesempatan mengambil kamera.....makanan mengatasi segalanya....hihihihihi

  


Bila lagi pengalaman nak cukur jambul baby kan....so...bila org datang....dengan senang hatinya  menerima...

 

Bila dah selesai..kita bergambar.....ni guna teknik apa kamera ni.....putih seleputt semuanya.....balik petang tu jam 1.30 dari seremban...program aku g kelas kecantikan....jam 3 petang..tapi sebab nak hantar budak² kat rumah dulu..aku nak solat zohor lagi..kemudian nak ke pj..jalan jemmm..paip pecah...ldp jemm....lewat setengah jam..xpe la...penuh program pun...aku puas hati.....apa kelas aku xmasuk..kelas make up..kelas jahit manik...kelas kecantikan....lepas tu..mcm biasa aku dapat sijil...simpan...aku belajar pun untuk kemahiran sendiri je....mood rajin datang..aku make up la sendiri duduk rumah..sampai husband aku tanya..dah ni nak ke mana....Aikkk...duk rumah pakai cantik² pun salah....perangai pelik²....

2 ulasan:

~MommyAqilMedina~ berkata...

Hehe..lawaklah akak ni..tapi rajin betul akak masuk kelas..kalau lah aida ada banyak masa,memang teringin nak pergi kelas menjahit..hehee..Tapi bab cekdol tu memnag nampak unik..mesti sedap kan..

MISS DIVA berkata...

xpe kak raihan belajar nt make up kan sy yea. hahaha

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015