21 Februari 2014

Pa & Ma

Salam....
Minggu ni terasa lamaaaanyaa....maklum la...husband outstation....kdg rasa orang yang jadi surirumah bestnyaaa..sure bolehh ikut...bersama²...lepas tu surirumah pun berkata...bestnyaaa dapat bekerja...mmmm..xkira la bekerja atau tidak..semuanya ada kelebihan tersendiri...yang penting kita bersyukur....

Dah beli Pa & Ma edisi Mac?hehhehehhee...petang semalam sambil santai² Amni bagitau dia beli majalah PaMa...aku pun menjeritt suka....bukan sebab aku xpayah beli...dulu² aku mmg beli..sampaikan xde tempat nak simpan dah..tapi sebab edisi kali ni..special la sikit...dulu kat  opis..suka baca² blog orang..dulu aku xpernah nak komen sangat....aku xtahu kenapa...aku sibukkk nak baca....lepas tu rekemen kat kawan² baca la blog...orang ni..orang...tu bagi link....kemudian mana diaorg suka..diaorg bg link pulak...sebab ada ilmu yg kita dapat berkongsi sebenarnya...berkongsi pengalaman...


Mula² aku dapat majalah dari Amni..aku ckp....oooo yg ada  Lieyalatiff ke....dia pun gelak²...tgk betul²...wahhhh...rupanya diaa.....hahhaaa..sorry la Amni....sampai x perasan...hehehe..


Kita zoom dekat sikit....citer pasal pengalaman dia mengambil produk...rasanyaa semua beli kot edisi kali ni...


Dan sudah tentu xlepaskan peluang baca kisah 3 blogger  ini....hehehehehe....Apa pun..ada banyak blog yang aku baca sebenarnya...cuma x terlist kat sini.... kalau ada kekangan masa pun....aku pasti akan berkunjung...Jadi korang tulis la kisah apa pun..kalau lucu..aku baca..pastu senyum sorang²...kadang kalau kat rumah husband aku dah tahu sangat..baca blog la tu....kalau sedih..aku rasa xsanggup nak habiskan citer tu..tapi mendoakan yang terbaik dari kejauhan walaupun kita saling tidak mengenali..

5 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Dah lama tak beli majalah pa & ma. Nak cari gak lah.

NrlAidaHml berkata...

Tima kasih kak sebab bagi info ni..boleh aida g beli nanti..sebab aida suka beli Pa n Ma ni time mengandung je..kalau tak mengandung memang tak beli..heheee

Bunda_nora berkata...

Assalam, salam ukhuwah dan salam ziarah dari bunda...

lieyalatif berkata...

kehkehkeh...penangan pa&ma mac... lieya pun bile tau dah keluar muke dlm tu berposak2 cari kat anjung tapi takde plak selalu cepat jek kedai mamak tu...sudah nye beli kat alamanda jugak heheeheheheh

AisNy berkata...

Dulu rajin jugak beli majalah Pa & Ma nie... sekarang Nie jarang sangat dah beli majalah...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015