10 Februari 2014

Masuk Longkang

Salam....

Selamat hari Isnin.....hehhehe....aku nak citer satu citer lucu...ada satu hari tu...aku berempat nak g jumpa kawan ..Masing² berkereta...so...berjanji la..jumpa di Masjid Putra..parking sana..kemudian guna satu kereta je....senang...kawan aku si fira pulak tetiba keretanya rosak di highway...kemudian aku nak kena g dulu...sebab yg kesian k.ju dah tunggu lama....dua kali pusing dah.....nak dijadikan citer....k.ju x perasan kat depan bulatan masjid putra tu...ada mcm longkang....terlajakkk ke depannnn....

Tapi bila pegi kat informasi....rupanya mmg dah ramai yg terkena..kereta masuk longkang.....aku xtahu..nak gelak ke..nak nangis ke..nak senyum.....tapi apa pun..dalam keadaan begini..ramai yg membantu....k.ju rileks je..xde nak marah²....


Berkat bantuan dan kerjasama ....alhamdulillah dapat la kereta keluar dari longkang tu.....terima kasih yg membantu...apa yg penting...kerjasama....lepas selesai tu...aku bantai gelak ramai²....fira pulak keretanya sebenarnya ada apa ntah masalahnya..lepas tu ok....biasanya orang perempuan..cepat panik..terus call suami...kalau yg dah ada pengalaman xde masalah..lepas tu kekal dalam ingatan....hehhehe

4 ulasan:

Ahmad Zaki berkata...

Selamat longkang kecil je. =)

ZH Blogger

~MommyAqilMedina~ berkata...

ALahai kesiannya..harap-harap takde ape yang teruk sangat kan kak..Tapi mcam divider je..patut kena letak tu since ramai yang kena kan..

lieyalatif berkata...

mmg ramai yg kene mcm nie...yelaa takdpt bajet dah kedepan ke belum kan kakakaakakak...

tapi tu la syok, ramai yg sudi hulurkan bantuan kan...Allah sahaja yg mampu balas jasa dieorg....

Izni Hafiz Abdul Rashid berkata...

Sabor je la... Mesti terguris hati jugak, bawah kereta tu dah kemik...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015