21 Oktober 2013

Citer Di Summit

Salam...
wahhh..pagi td gerimis mengundang...tapi bz skit pagi td....pastu skrg mcm mengantuk pulak....kalau di rumah..dah tarik bantal.....hahahha ..tapi di pejabat mmg jarang sangat aku tido..even lunch time...kalau pening..xsihat....baru la tido...kalau x......kdg mengantuk sebelum lunch... konon² lunch plan nak tido..konfem nanti segar mataku..

sebab bos xde kot...nak tunggu  bos baru.....tu lemauuu je.....hehehe..btw semalam ada graduation day and concert SRK BPJ...so..lepas zohor g sana...bertempat di Summit....5 min je dari rumah..tapi tol rm2 lalu kesas..masuk highway...bayar tol...susur..mcm xberbaloi...sebab tu aku jarang g summit dengan sunway pyramid...sebab byr tol..terus susur..5 minit saja...tapi sekali sekala...apa la sangat...

Ok jom tgk gambar mana yg ada .....

Iyyan dah jumpa kawan²..langsung tinggalkan aku..
Ok...start pun jam 3 ptg..tapi dalam 2.15 dah sampai...so puas la Iyyan berkejaran main dengan kawannya di auditorium ni....masa pendaftaran..yg gambar atas baju merah sari tu teacher iyyan...teacher ambika...

ni la geng iyyan..best friend dia..

Gambar bawah tu..principal SRK....teacher carissa...aku dukung ayyil ke depan dengan baju besor gitu dah gaya mcm org pregnant pulak...hehehe..btw gambar banyak...aku ringkaskan begini sudah...

Lepas habis tu...g makan...lapo pulak...kat Garden Cafe..tapi aku malas nak amik gambar...kemudian...g shopping kat giant..nak kuar g mydin mcm malas je..padahal dah dekat tu...nak beli brg mana yg boleh beli kat giant..beli je la dulu.....lepas tu...husband tunjuk nak benda ni..katanya best pulak sambil main xbox lepak atas ni...tahu dah la Iyyan ikut sapa....



siap salin baju iyyan..


Mmg best la....duduk...nak baring² boleh...santai²..elok je diaorg duduk xnak bangun²....husband duk tanya..nak beli x..nak beli x....aku kata nanti dulu² la...jgn nampak nak terus beli...kata nak g summit 5 minit je....tapi aku akui..mmg sedap material dia...RM3++...lain kali la...xpe.....kalau dia nak beli gak....dia beli jugak in future....

mcm² ada...siap 10 posisi boleh

xpe la..xlari gunung dikejar..kalau teringat²....nak beli next week..g je la kan....lama gak lepak sini...dalam 10 minit..penjual tu duk terang mcm²...lepas tu....aku terus bgtau husband..jom la balik....penat dah....

nasib ahad..xjem sangat..ni tunggu traffic light
masa nak kuar parking tu...aku bgtau lalu jalan kewajipan la.....patut kuar ikut subang..senang...tp tersilap...coz lama dah xdatang..dah kena u turn....nasib ahad..kalau weekdays..jalan kewajipan ni la hazabbb jemm..dah la construction lrt lagi...nasib la tahu kedudukan kat mana.....kalau la....org luar datang.....mcm mana la nak baca signboard tu....

ok la..nak makan dulu...

1 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

huhhu..wahh Iyyan dapat certificate SRK..bestnyaa..hihihi..Aida pon hari tu beli Bean Bag kat Summit ni..tapi jangan beli kat sini kak..mahal..aida amik yang besar hari tu RM500 tau..tapi aida pnh jmpa RM3++ lebih je..murah banyak tu..kalau akak nak beli, beli kat Selayang..mmg murah amat..

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015