18 Oktober 2013

Penghijrahan Bos Dan Pegawai

Salam,

today aku bz sangat²...tup² jam 4.30... sebab hari ni last day bos dan sorang pegawai..Alhamdulillah..syukur...dapat naik pangkat jusa b..dan berpindah ke kementerian baru..pegawai tu pun dapat bertukar ke jpa..ala sebelah building je pun...nak say hi hi bye bye pun boleh...kik kik..kik..so..hari ni ada jamuan perpisahan....sediyyy jugak..sebab banyak ilmu yg dapat dipelajari sepanjang bersamanya...

Boss besar yg duduk..pegawai yg ke bangunan sebelah yg tgh²

Banyak kenangan manis semasa berada di bawah pengawasannya....Yg pegawai bertukar En. Faizal ,  aku pernah gaduh dulu..sebab x sependapat....hahahhaa..kelakar pulok rasanya...tapi masing² bila bgtahu apa maksud dan sebabnya...beban tugas...so..faham...kdg kita kena terima pendapat org...tp kdg kita ada alasan kita juga......so biar jelas....kata teamwork kan.....hahahha

Dalam unit ni...yg kiri abg long....abg ngah xde..mc.. xsihat...huhuhu...yg tu abg chik...intan bongsu...Amni...dan aku laaaa yg tua sekalii....jauh jarak beza dengan diaorg.kecuali abg long setahun je aku tua...aku dgn intan 10 tahun.....

bilik bos dan kosong...almari pun xde apa dah sgt..belakang gmbar..carpet pun dh gulung....

Tu la lumrah kehidupan..bertemu dan berpisah....Walaubagaimanapun tetap mendoakan semoga semua suksess selalu...

1 ulasan:

Unknown berkata...

aiii...dah bertuko ek
ok laa dpt bos baru..dpt pengalaman baru..
wahh lu ada bertekak dgn bos jugek ke..ingat u menten..hahahah...
wahhh sejak ai kuo byk noo org kuo trus ek..badi nih...

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015