10 Oktober 2013

H² - Kisah 2

Salam...  
Amboi tajuk....H²....Hanum & Hazwan...citer pasal majlis kenduri kahwin hanum..bersambung semula...semalam xsempat..kebizian....

Akad Nikah : 4 Oktober 2013 ( 9.00 malam )
Jamuan & Sanding : 5 Oktober 2013

Balik hari Jumaat tu....mmg kelam kabut..sebab nak kuar kl seawal yg mungkin...tahu je la kalau jumaat...mrr2..sure xbergerak ...but..alhamdulillah...amik mex..susur tun razak....masuk akleh..kuar semula mrr2..at least ok la..dapat keluar dalam tempoh 40 minit dari puchong ke plaza tol gombak....tu pun aku kuar awal sejam dari opis....kalau x...mmg xsempat...ngam² 4.30 dari puchong....selepas solat asar...senang dan lega..terus je perjalanan...

Masuk karak..alhamdulillah...jln clear sampai la ke dungun..cuma kat maran je la,..hujan turun dengan lebat.....dan untuk majlis akad nikah hanum...sah² aku xsempat...huhuhuhu....lagipun..plan nak balik awal pun xboleh..sebab husband outstation ke jakarta dan balik pun jam 2.30 ptg di klia....sama² kejar masa....yg. penting dapat bersama di hari bahagia hanum pun aku bersyukur...berkumpul ramai²..sebab family belah mak mmg xramai...dan hanum rapat jugak..sampaikan aku menangis² bila dia berarak....sapala yg bgtau dia aku menangis..aku menangis kegembiraan..perasaaan terharu..suka....gembira..xboleh digambarkan...


Hanum & Hazwan

bersama family pengantin lelaki..

bersama sepupu pengantin perempuan
suka warna baju ni....xde songket²..
anak sepupuku...next..turn sapa ni...
org belakang tabir...hahahha...kurusnya nampak walau hakikat....mmmm
Iyyan sekejap je ada..lepas tu lari main dah jumpa ramai² geng dia
Gambar² lain dalam kamera ...xdan nak transfer.......xpe...cukup la sekadar mana yg. mampu...

* mmmm.....terdengarorg opis sebut..esok balik kg...jelessssnyaa..next monday ramai pulak cuti.......

1 ulasan:

mummy_ayu berkata...

cantik warna baju pengantin tu...sweet sgt..

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015