25 Oktober 2013

Tiya Teman Opis Lama

Salam....
Semalam....aku jumpa kawan lama aku...ibarat mcm adik la...sejak setahun lebih xberjumpa dengannya....masih seperti dulu..low profile....lunch bersama....kemudian hantar dia balik opis...aku balik opis aku....Tiya...ooo Tiya....dulu 1 teamwork...susah senang bersama...audit bersama....semalam..dia jee kena hadapi audit bersama teamwork barunya....wakil tunggal yg. masih ada..yg. lain semua haluan sendiri...InsyaAllah....aku sentiasa mendoakan yg. terbaik buat kawan² ku walau dengan pilihan dan pendapat berbeza..

takut pulak tgk aku...mcm mak dengan anak...lebarrrnyaaa aku..ishhh..xleh jadi..
Semoga Tiya sentiasa suksess walau di mana berada...panjang umur kita jumpa lagi...

1 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

huhuhu..taklah kak..mungkin teknik gambar je kot..yang nampak lebar..semoga hubungan kalian terus berpanjangan..Amin..

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015