30 April 2014

Cintai Negara Kita

Salam...

Next week..sepatutnya aku kena hadirkan diri..sebab nama aku ada dalam senarai  ....tapi saja la nak bagitau..Isnin depan aku cuti...hehehhehehehe...ingat orang heran sangat la tu....apakan daya...aku apply cuti dulu nama aku baru naik..jika belum.aku cancel je..sebab aku dah buat temujanji dengan kawan² dan pelbagai urusan  kat Dungun..janji kena tepati kan..kan...hehehhehe ..tapi program ni bagus......Cintailah Negara Kita...

InsyaAllah..jika ada kelapangan aku bersiaran dari Dungun...kemudian dari Kedah....nanti aku bawakan ole²....

4 ulasan:

AisNy berkata...

hehehehe.... tak dapat la join yer...

Fiza Rahman berkata...

Tak der rezeki nak join yer.

lieyalatif berkata...

menarik tu program nieh....takpe la kak, tak dpt join tahun ni, maybe tahun depan ade rezeki...lg pun kite apply cuti awal2 lagi so dah siap program sebelum apply cuti, tak boleh plak simply nak cancel cuti kan...

NrlAidaHml berkata...

Takpe..mungkin next time akak boleh join lagi kan..earlier appointment the most important kan..hehee

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015