23 April 2014

Jalan Raya

Salam...

Rabu tanpa kata²....mulut tanpa bicara tapi hati tetap ingin bersuara....hehehehe

Gambar ni masa g Puchong Batu 14....dari Putrajaya aku nak U-Turn ke Petronas Puchong Batu 14...sudah tentu side aku lampu merah....xtahu dah betulkan kedudukan belum....

Ni dari KESAS..nak exit ke IOI....bas kilang nak potong Q..Viva je tu bang oii....ko himpit dan himpit.....masa ni aku bukan pemandu....tu aku dapat snap....

 Time ni..waktu balik keje..aku ambil husband di KL Sentral....dari Bangsar nak menghala ke NPE...semua orang pun penat dan nak balik cepat...tapi yang potong Q bersusun....xpe....

Menyusahkan orang yang nak kelaluan kiri....

Sekali nak masuk lori dan kereta....dari aku duk belakang..sampai dekat...xde satu pun yang bagi ruang.....kena faham sendiri la...sikap begini orang xsuka....

Hari Isnin otw balik ldp mmg hujan lebattttt.....aku yang line kedua xbergerak² exit antara puchong dan subang......sampaikan aku sempat snap....hujan lebattt pun nak  potong Q.....himpit depan aku...nak kata muda..aku tgk semua dah tua²..konon² pemandu otai....tapi???...sambung sendiri la..........



2 ulasan:

AisNy berkata...

Pemandu Malaysia nie, kebanyakkan akan lupa diri sebaik sahaja memegang stering kereta. Sebab itu ada yang pandu melebihi 150km walaupun dengan hanya memandu Viva atau MyVi. Pada kelajuan ini, Viva atau MyVi itu boleh terbang jika mereka terlanggar bonggol atau sebagainya. Kereta ini juga tidak direka dengan sistem brek yang baik.

Sebab itu, teman kata pemandu di Malaysia kebanyakkan lupa diri bila pegang stering kereta...

NrlAidaHml berkata...

huhuhu...memnag senario biasa bila balik kerja kan kak..semuanya nak cepat..semuanya tak menyempat..yang Besar pon tak reti nak bagi laluan..tak patut betul..haih..

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015