01 April 2014

Majlis Menyambut Adik Ida

Salam...

Biasanya cuti sekolah atau ada cuti perayaan..jemputan kenduri sentiasa penuh...citer kenduri ni pun citer bulan feb...sbb awal tahun kan banyak cuti...so..kurang la aktiviti memasak ....dan juga kurang  memasak bila musim air xde...catuan air....but alhamdulillah setakat ni xde lagi catuan air..mcm mana kalau orang nak buat kenduri tapi air xde kan....

Btw..ni majlis menyambut adik ida..kazen suami...sebab lama sangat terperap....baru nak keluarkan....adik ida ni 2 beradik....dia dengan kakaknya....dapat pasangan pun...suaminya 2 beradik....dan anak bongsu...mcm kena je....mesti faham antara satu sama lain...ada orang suka pasangan beradik ramai...ada orang dari beradik ramai dapat pasangan adik beradik sedikit jika kamceng......ok la....ada yang xboleh bising²....serabut ramai²...tapi percayalah....dapat sikit..ke ramai ke...bersyukur la....ada ramai..meriah...ada sedikit...kita la memeriahkan lagi....hehhehe


Masa datang menyambut ni...aku xbawa anak²...seat disediakan ikut tuan rumah....so...xkan aku nak pangku..majlis orang...


Time datang ni cantik...tiba serentak bersama k.na dan k.ni....so...aku amik pic dulu la..tunggu geng²....dah sampai baru masuk..


Meja 31..kira meja depan stage...sebelah aku k.noon.....


K.ni dan husband abg razak...Btw..makanan semua sedap² malam tu....felda kan..mmg terbaikk la..puas hati makan.....hehheheh

Menu malam tu....


Ni semua anak buah aku ....kak tia depan...apiey...iman dan nisya..ada ramai lagi...diaorag semua dah besar..dulu masa aku kawin..budak² lagi..skrg dah ada masuk universiti.....


 Mak sedara dan ayah sedara....muda lagi..perasan.......ahakss.....hahahhahah


 K,na dan husband....masing² dengan hp...ralit bukan main....hehehhe....asyik gambar kita org je..ok letak gambar pengantin pulak...tapi aku xsnap banyak pun..dalam kamera..



Semoga berbahagia ke Jannah.....next sapa la pulak ..ntah²..anak sedara aku....tgk..mak dan anak tu kat bawah ..dah besar semua..hahhahaha..


Ok..sambil taip²..ada orang datang bagi nasi lemak dan mee hoon goreng..orang belanja...rezeki hari ni...tapi aku ada bekal bawak dari rumah....ditolak..orang bagi..mmg niat memberi....sambil pandang²..mcm mana aku nak diet ni......huhuhuhuhu



2 ulasan:

lieyalatif berkata...

betul tu...cuti sekolah mmg musim org berkenduri kendara...lieya pun ari tu cuti sekolah ade 4 jemputan...diet kelaut dpt makan nasi minyak kakakaakkka

lieya suke majlis mcm nie...dekat dewan...teratur...tak le berpanas2...beratur2 amik nasi....terase diri vvip gituuu ekekekeekek

~MommyAqilMedina~ berkata...

meriah dan grand majlisnya..Wah..berdating ye kak..sesekali kan..hehee

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015