17 April 2014

Gagal Lagi ...huhuhuhu

Salam..
Amboiiii..rajin kemain..banyak masa ke....aku tgh sedihhh...huhuhuhu..so aku naik menulis ...menaip....
Today ada lagi..program derma darah...sebelum ni di C6..hari ni..C1..kompleks JPA..semangat aku...sebab member² duk cakap...ajak g derma darah..aku..ok time lunch nak turun g la..

Kali ni..mana la tahu..kan....so..before g tu..aku makan dulu kenyang²..semoga semua urusan dipermudahkan...Namun manusia hanya merancang..Allah menentukan....aku gagal lagi..kali ni hb low pulak..sebelum ni bp tinggi....Staff yang ambil darah tu elok je cakap..." maaf ye puan....puan kena derma hari lain..hari ni x boleh lagi....aku pun tanya la...."kenapa cik?? "hb puan low hari ni...

Sedihnya hatiku.....turun cafe jpa..terus g cari jajan......

Umpama senyum dalam tangisan.........next..aku nak cuba lagi....xpernah berhenti berharap....InsyaAllah..



2 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

Alahaii..kesiannya kak..kena makan banyak makanan yang boleh naikkan hb akak kan..makan bannyak bayam,hati kerang ye kak..InsyaALLAH lepas ni akan berjaya..hehee

AisNy berkata...

Hehehehe... teman tak pernah lagi derma darah.... :)

Copyright to T' RAI IYYAN n AYYILL
Designed by UMIESUEstudio 2015